tag:blogger.com,1999:blog-22833223.post1810308775351891944..comments2024-03-17T23:53:34.531+02:00Comments on Marcalt maailmale: Teadlik tarbijaMarcahttp://www.blogger.com/profile/03557536186964032919noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-22833223.post-70745323582584836012013-12-16T15:38:38.680+02:002013-12-16T15:38:38.680+02:00paar nädalat tagasi vastasin ka mingile reklaamikü...paar nädalat tagasi vastasin ka mingile reklaamiküsitlusele:)<br />küsiti tele kohta ja kas ja millist emti reklaami näinud olen.<br />vastasin esimese hooga, et muidugi olen- kogu aeg ju tuleb. järgmine küsimus oli aga selle kohta, et millist reklaami ma siis vaatsain. Ma mõtlesin umbes 10 min, et millest või mis reklaam oli ja ei mõelnudki välja.<br />õhtul tegin teleka lahti ja sain aru, et üllatus-üllatus, aga emtil on olnud reklaamivaba periood.<br /><br />nii et siit näide, kus reklaami ei näidata, aga sulle ikka tundub, et seda näed:)<br />Indigoaalanehttps://www.blogger.com/profile/04150759253415304564noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-22833223.post-1501571489122004282013-12-16T11:27:49.102+02:002013-12-16T11:27:49.102+02:00Postimehe RAM on veel ses mõttes õudne, et see on ...Postimehe RAM on veel ses mõttes õudne, et see on nime poolest "meedia uuring", tegelikult puhas reklaami-analüütika. Keegi ei küsi ja kedagi ei huvita, kas ma mäletan Rein Raua artiklit rohkem kui Erki Bahovski oma. <br /><br />Ja mina vastan RAM-is 95% "ei mäleta" täpselt samal põhjusel. Aju on treenitud reklaami eirama. Kaurhttps://www.blogger.com/profile/12804631573255124249noreply@blogger.com