teisipäev, veebruar 27, 2007

Tänusõnad

Mulle tundub, et l2bimustadeprillide hakkab lõpule jõudma. Selleks, et ta päris lõpuni jõuaks tuleb veel päris palju tüütut tööd ja vaeva näha ja nii ma siis täna alustasingi kogu krempli ülevaatamisega. Ja mis ma avastasin – kusagil 2005. aastas on mitmeid kommentaare, mida ma mitte kunagi näinud ei olnud! Sellega seoses tahaks tänada Signet ja Margotit ja kõiki teisi enam või vähem anonüümseid kommenteerijaid oma panuse eest. Kõige suuremat kommentaatorit Carryt ka muidugi, kuid tema panust olin ma vähemalt tähele pannud. Aitäh teile kõigile!
Ma arvan, et see kahe silma vahele jäämise fakt tulenes sellest, et tollal mul veel kommentaaride teadaanded meili peale ei käinud. Tegelikult on päris huvitav saada kiri nö aastate tagant :)

1 kommentaar:

  1. Aga palun =)

    Kuigi selle uudise üle, et Kelle ja Klamber mu elust kaovad, ma küll erilist vaimustust ei tunne
    =(

    VastaKustuta