reede, oktoober 28, 2022

Reedene rõõm

 Mitmesuguseid mõtteid tekitav video ilmus:

Psychoterror Tapke noori from Zbanski Kino on Vimeo.

Mulle tuli meelde kohe ritsiku viimane postitus (see osa, kus vanem põlvkond naerab idealistlike kliimanoorte üle), üks EKRE poliitik kommenteerib FB-s video all, et tore aborditeemaline lugu...

Loomulikult arvan mina, et minu vaatenurk on õige, teie võite muidugi hoopis midagi muud välja lugeda, teie viga õigus. Lihtsalt mulle meeldib, et meil on vähemalt üks vanakooli (punk)bänd, mis astub teist jalga, kui enamik. Ok, tegelt ma teen liiga siin, bändid ei ole tavaliselt üldse need peamised meelsuse kandjad, fännid on kuidagi imelikud kokku sattunud tavaliselt. Ehk nagu L. kunagi ühe koosluse kohta ütles: "Hmm, fännid on kolm korda rohkem natsid, kui bänd ise üldse ongi!"

Kui juba põlvkondade võrdluseks läks, siis käis mul isa külas ja ütles kuldsed sõnad, et vene okupatsiooni all võid sa viiskümmend aastat elada, aga vot hiinlaste all sa juba ei ela, nemad torkavad sulle kiibi p**** ja betoneerivad maja välisukse kinni kui vaja. Õhtul sattusin muidugi selle artikli peale, seal all olevalt kaardilt on näha, et meile lähim jaoskond asub Stockholmis. Mulle tundub lihtsalt see erinevus kõnekas, kuidas vanem põlvkond on nõus kannatama  - elasime korra üle, elame veel. Meie ei ole kannatanud (tegelikult kannatas kõige kõvemini üle-eelmine põlvkond, tuleks ilmselt nende käest küsida, mida nad uuesti üle elamisest arvavad, aga paraku pole enam eriti, kelle käest küsida) ja me arvame seetõttu, et me ei ole nõus kannatama. Ma ei kujuta ette, kui hästi see reaalsust peegeldab. Küll kannatame, kui muud üle ei jää. 

Hmm, kuidagi irooniline pealkiri sai nüüd tagantjärele vaadates. Ausõna, tahtsin ainult muusikat jagada.

10 kommentaari:

  1. Ei naera noorte üle, vaid nende kommunikatsioon ei kõneta mind :) Nähku rohkem vaeva, aga mitte vägivallaga.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Näevadki, aga eesti meediatarbijat ei huvita see absoluutselt.

      Kustuta
    2. Põnev, et mina lugesin sellest "supiaktsioonist" ainult sots.meedia kommentaaridest ega näinud oma silmaga ühtki meediauudist. Praegu siit sain asja sisust ka aimu. Väga nõus sellega.

      Kustuta
    3. aint et mis "Saialilled", päevalilled on seal pildi peal ju.

      Kustuta
    4. Heh, ma ei pannud esimese hooga tähelegi :) Sai ja supp ehk lähevad paremini kokku?

      Kustuta
    5. See käis uudistest läbi ja minu meelest oli ka RIngvaates, ma muid saateid eriti ei näe siin...

      Kustuta
  2. Lahe lugu :D
    Chris Kyle, Ameerika Snaiper: "Despite what your momma told ya, violence does solve problems" ;) Ma lisaks juurde, et vahel on see möödapöösmatu, vaata kas või praegust sõda - nagu puurikaklus, kus diplomaatiaga pole midagi teha.

    Okupatsiooni kannatamise nagu paljude teiste kannatamiste kohta ei tea enne kui käes. Minu põlvkond teab mis tähendab kitsastes majandusoludes hakkama saamine ja see meid ei hirmuta, ei tule pähegi aknast alla hüpata kui aktsiad vastu taevast lähevad :D Aga kannatusi aitab üle elada aktiivne vastutegevus, iseasi palju sest kasu aga rahustab ennast et vähemalt teen midagi.

    VastaKustuta
  3. Tagasihoidlikkus on pahe ja vagurus on perverssus.

    VastaKustuta
  4. Riigid kui suured koonduslaagrid.
    Kõik need kannatavad kes saavad vähem hüvesid või teavadet nad saavad neid vähem :)

    VastaKustuta