neljapäev, november 09, 2006

Kaheldava tõepärasusega arvustus

Põhimõtteliselt sain ma Kaubamajas tillika, aga ainult oma lihtsameelsuse tõttu. On vahe, kas saada 3 plaati 199 eest või ostes 3 plaati, maksab igaüks neist 199. Arvake ära, mil moel mina aru sain…Kuna ma käitun ikka nagu Siiami kass, kelle äpardust keegi näha ei tohi, siis tegin muidugi leti ees näo, et loomulikult, ma saingi just nii aru.
Kogu see jama ainult selle pärast, et Tema tahtis kangesti Twisted Sisterit.
Aga kuhu ma välja jõuda tahtsin, oli see, et tegelikult sain ma vähemalt kahe hea plaadi võrra rikkamaks. Kolmandat pole veel kuulanud. Twisted Sister on tegelikult palju parem kui nende hitt I Wanna Rock. Ja teine plaat oli H-Blockx, mille ma võtsin ainult seetõttu, et kunagi pubekaeas oli see mulle vist meeldinud. Ei, mulle eriti ei meeldi nu-metal, mille olevat ära rikkunud Linkin’ Parki ja Limp Bizkiti nimelised kommertsbändid. Õige nu-metal olevat Deftones. Limp Bizkit mulle tegelikult isegi meeldib – vähemalt Nookie-sugused lood. Ausalt öeldes oleks võinud kuulsaks saada hoopis H-Blockx. Aga nad on saksamaalt ju. Üksikud sellekeelsed salmid on muide hoopis värskendavad. Hetkel kui ma seda kirjutan, pole ma tegelikult nende plaati veel lõpuni kuulanud, mis muudab antud kirjatüki tõepärasuse kaheldavaks.

1 kommentaar:

  1. No Rimis on praegu ka mingid päevad, mille raames saab ühe eseme hinna eest kaks sedasama eset. Reklaam kõlab aga nii: sama raha eest poole rohkem. See, kas saad poole rohkem ehk 50% rohkem või ühe shokolaadi asemel kaks shokolaadi, on ju kaks eri asja!

    Vaatasime majanaabriga Rimi tollesama kampaania kohta käivat telereklaami, kus printsess suudleb talle käe peale hüpanud konna, kellest seepeale kaks konna saab ning jõudsime järeldusele, et oleks ikka kole olnud küll, kui teise konna asemel oleks pihku sattunud pool konna ehk siis poolik konn. Nii et seekord anname andeks. Aga päris segased ja eksitavad on need kampaaniad tihtilugu küll.

    VastaKustuta