reede, mai 11, 2007

Numpsikud ja kampsikuneedus

Jube peavalu on. Ei tea, kas sellest, et eile tarbitud Põltsamaa õunasiidri säilivustähtaeg lõppes 28.02.2007 (mina ostsin selle poest ja mitte allahinnatute letist 10.05.2007, lisaks õnnestus saada ja süüa ka vorstikesi kuupäevaga 08.05.2007) või oli eilne Eurovisioonivoor kõigi aegade koledaim. Otse loomulikult ma vaatasin seda, see on ju ikkagi Eesti rahvuspüha vääriline üritus. Teleka taha said ühendatud 90sed Estonia kõlarid – ma loodan, et naabrid kannatasid võimalikult kõvasti. (Naabrite hirmutamiseks tavatsen nüüd kodus iga päev läbisegi „fašistõ”, „okkupantõ”, „našistõ” karjuda). Plaanisime isegi tänavale märatsema minna, kui Eesti edasi ei saa või kui ka saab. Pärast enam ei viitsinud. Ma lootsin, et Verka Serduchka ikka ka esineb aga tuli välja, et ta on juba finaalis. Verka on mulle alati meeldinud, ka siis kui ma veel uskusin, et ta ongi selline kolenaljakas tädi. Muuseas, Danilko on mehena keskmisest kobedama väljanägemisega (minu tagasihoidliku valearvamuse kohaselt). Tegelikult oli paar kuulatavat lugu ka – just need, mida ajakirjandus kõige rohkem maha tegi kui vanainimeste muusikat…Selle aasta läbiv teema Eurovisioonil paistsid olevat lehvikud ja kõige selle „Shake It Up Shekirim Dance With Me” taustal paistis meie eurolaul isegi täitsa kena välja. Aga eks see see Epliku ühekroonise kampsuni needus ole, et me enam kunagi eelvoorust välja ei saa. Ma arvan, et siin aitaks vaid rituaalne põletusohver – algul kampsun ja kui see ei aita, siis Eplik otsa…
Hommikul potsatas postkasti teade sellest, et Tallinna Kaubamajja on müüki saabunud beebibanaanid. Wiii kui nummi! Hoti pealehel olid esiuudisteks „Gerli Padar ja Martin Parmas on paar” ning „Kelli Uustani ootab last” ning paber-Postimees pajatas mudilasega reisimisest (ülinummi kui lennuki vahekäigus roomab ringi nii 10 titte ja ülejäänutel vahetatakse samal ajal „mässusid”). Minu nummimeeter (issand jumal, miks mulle alati igasugu õudused meelde jäävad?) on täna igatahes juba põhjas.

*Minu rõvedate sõnade TOP 5, mida minu kuuldes mitte kasutada:
- mässu
- vässu
- kampsik
- püksikud
- maius

5 kommentaari:

  1. Mina Eplikut ära ei põletaks. Krt mulle hakkab tunduma, et ma olen ainus eestlane, kellele see ühe krooni kampsuni lugu meeldis.

    Mis on mässu?

    VastaKustuta
  2. Ei, mulle ka see Epliku lugu meeldis aga needus võib ka täitsa meeldiva asja külge tulla, ma arvan.
    Mässu on sama, mis mähku aga natuke jubedam. Mähe siis.

    VastaKustuta
  3. Haaahaaahaaaa =D
    Naljakas lugemine.

    Ma ka ei saa sellest üleüldisest mähkmebuumist aru ja seda mõnusam on lugeda kellegi sellise teksti, kes ei soovi veel lapsega reisima minna.

    Muide, minu lemmik(naiste)ajakiri pannakse kinni ning asemele tuuakse pereajakiri.
    Üldsegi mitte nummi =(

    VastaKustuta
  4. Mis ajakiri see kinni pannakse? Kas neid pereajakirju veel vähe on või? Ja ega neis peetakse ju ka enamasti väikelastega peret silmas - kui sul titte pole, siis pole ka n "Perest ja kodust" eriti miskit lugeda.

    VastaKustuta
  5. Trend pannakse kinni. Või juba pandi siis, tähendab. Selle põhjendusega, et kuna naisteajakirju on Eesti ajakirjandusmaastikul tänasel päeval palju, siis on majanduslikult mõttekam hoopis pereajakirja hakata välja andma =(

    VastaKustuta