esmaspäev, märts 08, 2010

Ma panen hullu

Avastasin raamatu millesarnast pole juba aastaid lugenud. Algul arvasin, et autoriks ongi see sama, kelle raamatud viimasena sellise emotsiooni tekitasid, kuid täna sain teada, et see nii ei ole. Jah, mul ei olegi ainult üks elav alter ego vaid neid on mitu. Ja see täna avastatu on ära teinud kõik, millest mina olen unistanud - kogu pühendumusega ja samas headuses. Seega võin mina siin vabalt edasi oleskleda - sellest ei jää maailmal midagi saamata. On nii hea avastada, et keegi, kes on sinust mitu korda andekam ja erudeeritum ajab sama asja, mida sina ja sa ei peagi oma hädiste oskuste ja teadmistega mingit jama välja punnitama, et inimesteni jõuda, kes niikuinii millestki aru ei saa. Ma pean oma alter egosse veel süvenema, et kindel olla kas ta oma kohta ikka väärib aga esmakohtumine oli paljulubav.

5 kommentaari:

  1. Unustasid mainida, mis raamatuga tegu oli :)

    VastaKustuta
  2. Ma ei julge öelda :P

    VastaKustuta
  3. paluuuun! ma tahaks ka lugeda. või äkki olen juba lugenud, siis oleks huvitav mõtiskleda :)

    VastaKustuta
  4. Küll te olete alles vastikud :P Sähke siis - http://paber.ekspress.ee/viewdoc/2504D123EC6120C0C22576C40072FB8A

    VastaKustuta