esmaspäev, märts 13, 2023

Emakeelepäev on tulemas

Kas teil on juhtunud, et klienditeeninduse kvaliteet on niivõrd allapoole arvestust, et peate seda õngitsuskirjaks? (Kliki pildil, näed suuremalt)

Kirjaga anti siis teada, et mul miski arve tasumata ja see olla manuses. Ma sellise stiili peale küll midagi avada ei julgenud ja saatsin kirja selle ettevõtte (mille klient ma muidu olen, eks) klienditeenindusse tagasi kommentaariga, et ilmselt skämm. Üllatusena sain vastu teise, samuti end vaid eesnimepidi tutvustava klienditeenindaja kirja, mis algas sõnadega "tere aitäh tagasise eest." (esitatud muutmata kujul) ja soovituse, et ma ikka uuriks, mis selle tasumata arvega on. Jeerum - mingisugune täiustatud, aga siiski kirjaoskamatu õngitsusprogramm? Ähmaselt hakkas kahtlus tekkima, et no äkki ikka on inimene?! Lõpuks läksin oma panka ja võtsin maksed ning tolle firma tellimused ette ning avastasin, et oligi mul tõesti üks arve kahe silma vahele jäänud. Maksin ära, tehniliselt olen mina see paha ja kuna ma tahan kliendiks edasi jääda pluss mida mul selle sama klienditeenindusega ikka arutada oleks, siis ma neile kirjutama ei hakka, mida ma sellest kõigest arvan.

Teine idiootsus kargas näkku, kui läksin mingit saadetud küsitlust vaatama: 

Kell tiksub: "trips-traps! trips-traps!" (See oli mingi filmi subtiitrites - tic-tac ilma toe'ta, noh)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar