reede, november 21, 2014

Mulle meeldib teste teha

Ja igasugu küsimustikke täita ja tarbijauuringutele vastata ja...Eliisabeti blogist leidsin sellise asja (kustutasin vastused ruttu ära, aga ei saa öelda, et need mind mõjutanud ei oleks, sest mitmed asjad kattusid minu valikutega) :

10 ASJA, MIS MULLE MEELDIVAD (üritasin randomilt panna, muidu oleks magamine, muusika, lugemine ja söömine)
1.  Magamine (no see on ju ikka esikohal)
2.  Punk, grunge ja rriot grrrl muusika
3.  Candy Crush Saga
4.  Õlu (käsitööõllede populaarsuse tõus hävitab rahakotti..)
5.  Minu inimesed
6.  Varraku "Moodne aeg" sari
7.  Äädikamaitselised toidud
8.  Muusikavideod
9.  Andmesisestus
10.  Road-tripid


9 ASJA, MIS MULLE EI MEELDI
1.  Igasugu mambo-jambo (pendlid, inglid jms)
2.  Tervislikkuse peale surumine
3.  Tühise rämpsu reklaamimine blogides
4.  Kitsa silmaringi üle uhke olemine
5.  Higi järele lehkavad inimesed
6.  Pastelsetes toonides riided ja Tallinn Dollsi stiil (see video "All about the Bass" on kohutav!)
7.  Hirm Interneti ees (Google jälitab, Facebook on saadanast...), üldse vandenõuteooriad
8.  Majapidamistööd


8 ASJA, MIDA TULEVIKUS KINDLASTI TEHA TAHAN (sõna "kindlasti" võiks välja jätta, sest nii kindlaid unistusi ja tulevikuplaane mul pole )
1. Jaapanis ära käia
2. New Yorgis ära käia
3. Iron Maideni kontserdil ära käia
4.  Kuulata Hole´i uut plaati
5. Tütardega koos peol käia (mitte sõna otseses mõttes ehk)
6. Korrata vähemalt sama toredat suve, kui seda oli suvi 2014
7. Elada igavesti õnnelikult


7 BLOGI, MIDA LOEN
Ei hakka siia üles lugema enda blogrollis olevaid, sest neid loen niikuinii, aga nimetan mõned, mida seal ei ole, aga feedlys ikka loen:
1. Minu peas
2. Katsejänku
3. Carry
4.  Elust kirju
5.  Karikate emanda pildiblogi
6.  Nodsu
7.  Morgie
Oeh, sellest punktist oli täitsa kasu. Mõtlesin, et lisan ikka feedlysse kõigi nende blogid ka, kes siin minu omas kommenteerimas käivad. Ja siis need blogid, mida nemad loevad. No ja siis sai neid blogisid juba uskumatu hulk. Ehk siis ma ei jõua iialgi jälgida kõiki huvitavaid blogisid...
Edit: Ja ma leidsin ühe oma kunagise lemmikblogija ka üles! Lastejuttude blogi nüüd siis (ma uskusin varem, et pealkiri vastab sisule ega pööranud sellele blogile tähelepanu), kunagi oli vist isemõtleja.

6 OMADUST, MIS MIND ISELOOMUSTAVAD
1.  Auahne
2.  Laisk
3.  Enesekeskne
4.  Kõva häälega
5.  Labiilne
6.  Successful, bitch and beautiful


5 KOHTA, KUS MULLE OLLA MEELDIB
1. Voodi
2. Hea kontsert või festival
3. Internet
4. Hea restoran
5. Lennujaamad


4 ASJA, MIDA MA KARDAN
1. Ämblikud
2. Vereproov sõrme otsast
3. Sõda
4. Surm ja haigused

3 ASJA, MIDA OOTAN
1.  Kevad
2.  Mõni seltskondlik üritus
3.  Häid üllatusi

2 HEAD FILMI
Viimati nägin ma mingeid tõeliselt mõjuvaid filme aastaid tagasi, seega
1. "Lendas üle käopesa"
2. "Kaklusklubi"

1 ASI, MIDA INIMESED MINU KOHTA EI TEA
Oleneb, millised inimesed ju.
Ma olin kunagi Meie Meele esikaanel koos Mihkel Rauaga.

3 kommentaari:

  1. teen ettepaneku jätkata nimekirjadega "blogid, mida vist keegi ei tea".
    Juba sellest lühikesest leidsin 2 uut ja huvitavat:)
    Tänud!

    VastaKustuta
  2. Jah, kindlasti on lademetes häid blogisid, mida ma ei tea. Samas ei jõuaks iial neid kõiki jälgida ka.
    Mingid teemad on ka olnud, aga tavaliselt lingitakse nendes ilublogisid, targem on vist vaadata meeldivate blogide blogrollidest. Ma ise aktiivselt blogrolli uuendanud ei ole, sest väga paljud blogid on ajuti varjusurmas.

    VastaKustuta
  3. Selles nimekirjas kirjutaksin ikka väga mitmele asjale alla, üllatavalt palju sarnasusi.

    Ja tekkis tunne, et võiks üle pika aja jälle "Lendas üle käopesa" vaadata :)

    VastaKustuta