neljapäev, september 05, 2019

Nullkulu probleemid

Avastasin omal nahal nõrga koha isikliku toidukarbi kasutamise süsteemis.

Lähen mina oma armsa karbikesega poodi, laadin selle head-paremat täis, suundun nagu sotsiopaat kunagi ikka iseteeninduskassasse ja hakkan seal oma põhjatus käekotis sobrama....No muidugi, rahakott jäi ju arvuti kõrvale laua peale!

Tavaliselt (jah, seda on mul ikka korduvalt juhtunud) longid sellises olukorras lihtsalt pettunult ja näljaselt poest välja, aga kui see on sinu karbike seal, mis maksmata manti täis? Tühjendad salamisi poenurka prügikasti? Ok, ilmselt jätad karbi panti ja jooksed rahakotile järele ja võib-olla ongi seda teistel juba varemgi juhtunud. Keegi ei pööritaks silmigi selle peale. Kuigi eelmine kord, kui mu hoolikalt valitud salat teenindaja kätte hoiule sai antud (siis mul veel oma isiklikku karpi ei olnud ja kasutasin ühekordset poe karpi) ja ma rahakotile järgi tormasin, oli tagasi tulles salat ikkagi läinud, sest noh, ma unustasin suure ähmiga teatada, et i´ll be back. 

Seekord ma lihtsalt helistasin rahakoti (sünonüüm elukaaslase kohta, noh) endale poodi järele ja teesklesin senikaua riiulite vahel süvendatud huvi kaubaartiklite vastu.

Pilt ei oma üldse seost tekstiga, lihtsalt märkasin Murca blogis sarnast.
Silmapiirini pioneere täis

10 kommentaari:

  1. ma pakun, et normaalne sotsiopaat eelistaks tavalist kassat, kus teda teenindaks inimene, mis annaks talle võimaluse kassapidajale halvasti öelda vms.

    VastaKustuta
  2. jaa, iseteeninduskassasse läheb lihtsalt introvert või häbelik inimene või keegi, kellel on muul põhjusel raske suhelda.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma lähen selle tõttu, et enamasti saab seal kiiremini lihtsalt.

      Kustuta
    2. Pole ei introvert ega häbelik kuskilt otsast :D Aga ometi hindan iseteeninduskassasid oluliselt kõrgemalt kui tavakassasid. Just selle suheldasoovijate hiidpika ja veniva järjekorra pärast tööpäeva lõupuajal.

      Kustuta
    3. Ma ka valin iseteeninduse ja tavakassa vahel järjekorra pikkuse järgi. Üheksal juhul kümnest on tavakassas pikem järjekord. Samas - kogemused Elva Maximaga näitavad, et olenemata järjekorra pikkusest on tavakassa kiirem, sest "kaaluerinevus, oota teenindajat" vms jama ning päästev teenindaja on kusagil kaugustes. Võibolla on asi nüüd paremaks läinud, ma ei tea, piisas alguses kolmest ebameeldivast kogemusest ning rohkem pole proovinud.

      Kustuta
    4. Lendav, ei ole parem. Pooltel kordadel seisan nagu lollike seal tühja selvekassa juures ja olematut teenindajat oodates vaatan, kuidas tavakassa esialgu hiiglapikana tundunud järjekord üha lühemaks tiksub, aga mina ei saa ära minna, sest et "kaaluerinevus" :)

      Kustuta
  3. Tuleb mobiilimaksed käima lülitada, ma pakun, siis ei pea abikaasa jalgade peale lootma ja saab selle võrra vähem suhelda.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mobiilimaksed on jälle mingi nutitelefoni omajate privileeg, eks? :)

      Kustuta
    2. nii või teisiti eeldab see (nagu ka kaasa järelekutsumine), et telefon pole koju ununenud.

      Kustuta
  4. Mmjaa annaturvamehele pihku ja ütle et valva see nende töö. Terminali robotile ju selgeks ei tee või kaalu ennast ennem ja söö poes kõht täis, ja siis kaalu pärast ja palu arve saata. Igal juhul on vaja teha midagi sõltumata mis vert sa oled kui see on probleem siis kutsu Timmer või nodsu või kasuta muid kõrsi. :)

    VastaKustuta