kolmapäev, jaanuar 19, 2011

Räägime räpist

Üldiselt ma enam eriti palju musta muusikat ei kuula kui vanasti, kui ma veel kindel ei olnud, mis mulle tegelikult meeldib. Eesti hip-hopi ma näiteks enam eriti kuulata ei suuda, samuti on ära tüüdanud see 50Cendiga alguse saanud "Money&Bitches" muusika, kus pole oluline muu kui oma papirulli õhku loopimine tibide võdisevate tagumentide taustal. Tegelikult on just sellest "kultuurist" pärit ka Lil' Wayne, kelle punt kannab ju lausa nime Young Money - millegi nii mageda peale annab ikka tulla, samas Lil' Wayne'i eelmine nn rokiplaat "Rebirth" oli mu meelest väga äge. Lil' Wayne on siis selline meie Nõia-Intsu masti pealaest jalatallani tätoveeritud tüüp, kelle avastas Birdman (Cash Money Recordsi üks asutajaliigetest - ehk siis saab küll mõelda välja veel nõmedama nime kui Young Money...), kes oli mu meelest üks esimesi vendi, kes hakkas lugudes kaja-efekti kasutama. Igatahes Lil' Wayne mulle meeldib - erinevalt Nõia-Intsust on ta välimus äge, selline nunnu ropu suuga poiss. Aga tema uus plaat "I Ain't Human Being" on täielik jama - paar lisalugu parandavad veidi üldmuljet aga issand jumal, mis vingumine see ülejäänu on?
Ühel plaadi heal lool on kaastegev ka preili Nicki Minaj, kes samuti kuulub Young Money grupi koosseisu aga andis ka ise hiljuti albumi "Pink Friday" välja. Ja vot see on alles hea plaat! Nicki jäi mulle kohe esimesel korral mingis koostöö-videos silma - ta näeb lihtsalt nii efektne välja. Nagu plaadi nimi ütleb, armastab tüdruk roosat, käib nuku moodi riides ja kannab kaelas Barbie kaelakeed. Ja ta ei ole mingi tibi vaid ääretult geniaalse miimikaga ja hea näitlejameisterlikkusega tegelane. Ega ma ei oska seda eriti kirjeldada aga igatahes on ta huvitavam tüdruk kui mõni muu räpieit või popipiiga Rihanna. Selline Missy Ellioti stiili koomik.

Siin siis üks lugu Lil' Wayne´i eelmise plaadi pealt, kus kaasategev Nicki Minaj ja videos töllerdab ka Birdman.

2 kommentaari:

  1. Ma yldse ei tea, mis laul see on, aga videos on nii, et naised on rannas ja v6distavadki tagumikke. Ma olen vist vanaks j22nud, aga minu jaoks oleks see nii alandav seal videos olla. Ja see laulja teeb siukseid liigutusi nagu l66ks tagumikule plaksu. 6ehhh kui 6udne.

    Musta muusikat v6in ma nii palju kuulata, et Eminem meeldib h6h66. Meil siin tegelikult on ka yks vinge klubi, kus on mitu saali ja kus m2ngitakse rnb-d ja hiphopi ja seal on v2ga l6bus alati, tantsimiseks parim. Aga enamasti vanemad lood.

    Rihanna on ju nyyd eriti tehnoks k2tte l2inud. Tundub, et tehno-disko on j2lle moodi tulnud. Ka Britney uus laul on selline. 2ra kellelegi ytle, aga mulle osad Britney lood vanasti meeldisid. See kyll ei meeldi. Ta yritab seda laulu dubstepiga kuidagi kaunistada, aga tulemuseks on see, et rikub hoopis dubstepi mainet.

    VastaKustuta
  2. "What happened to the dreams of a girl president?
    She's dancing in the video next to 50 Cent"
    Ega neid räpivideo-tibisid peetaksegi ju üldiselt lollideks litsideks aga eks ole ka neid, kes 15-sekundi kuulsuse nimel oma kanne on nõus võdistama.
    Mul pole ka Britney vastu midagi, eelmine ja üleeelmine plaat olid tal mu meelest täitsa normaalsed, seda uut lugu ei tea ilmselt, sest sealne muusikavalik on vist veidi teine kui meil siin. Rihanna viimased lood on mulle küll väga meeldinud kohe.

    VastaKustuta