esmaspäev, detsember 19, 2022

Aasta 2022 parimad lood, mitte plaadid. vol 1

Algul mõtlesin, et sel aastal lugude tabelit ei tee, teen ainult plaatide oma, aga siis hakkas süda ikka verd tilkuma, sest nõnda palju plaate ilmus, mis tabelisse ei mahtunud, aga kus siiski mõni ülihea lugu peal oli. Seega saidki sel aastal tabelisse vaid 2022. aastal ilmunud lood. Lood on suvalises järjekorras. Ette panin enam-vähem žanri ka.

1. LØLØ x Maggie Lindemann  - debbie downer

Pop-punk. Maggiel ilmus küll sel aastal album ka, aga mu meelest jäi see nõrgemaks kui eelmise aasta oma, aga see lugu ketras mul sel aastal ikka päris palju. Selline lõbus peolugu. Maggie on mu meelest ka üks kõige ilusamaid tüdrukuid muusikas (koos MGK pruudi Megan Foxiga, viimase ilulõikustega hakkan vist lõpuks ära harjuma...).

2. The Crystal Method, Hyper & Iggy Pop - Post Punk

Elektrooniline tantsumuusika. Ma muidu sellist muusikat eriti ei kuula, aga siin räägib ometigi Iggy Pop! Võimsalt sugestiivne lugu. Hea sõnumiga ka. 

3. Doja Cat - Celebrity Skin

Rockikaver popi žanris. Doja Cat kaverdas Courtney käe all Hole'i üht kuulsaimat lugu. Seda siis Taco Belli reklaami jaoks. Tänapäeva noored, kes originaali kuulnud ei olnud, läksid täitsa pöördesse. Õudne muidugi kuulda, kuidas rahvas kiljub, et vau, äge lugu, pole kunagi kuulnud! Alles ju oli aasta 98?! Ah et teid ei olnud siis olemaski veel....Igatahes mu meelest hea kaver, kuigi osad sõnad on ära nüsitud - "slut" või "trash" - mis vahet seal on? Hole'i fännid jagunevad oma hinnangutes üldiselt pooleks - sitt mis sitt või siis tore, et noored ka kuulevad, et vanasti head muusikat tehti. 

4. Ed Sheeran  - Bad habits (feat. Bring Me The Horizon)

Pop? Ed Sheeranit poleks siit küll lootnud leida, eks? Ed tegi kunagi oma karjääri algul paar head lugu ka, aga siis kadus kuhugi popimülkasse ära minu jaoks. Selle loo avastasin ka ainult tänu Bring Me The Horizonile, niisama Sheerani plaati kuulata ei viitsiks. Sama loo versioon ilma nendeta mulle ei meeldi. Üks kaasahaaravamaid lugusid sel aastal. 

5. MXMS - Wave of Mutilation

Dark pop? Pixiese loo kaverversioon. Imeliselt sünge ja kaunis. 

6. The Killers - West Hills

Rock. Kui ma kunagi (2006) ostsin endale isegi poest tutika Killersi plaadi, siis vahepeal pole neilt enam midagi mulle meelepärast tulnud. Selleaastane "Pressure Machine" sisaldas paari väga head lugu, "West Hills" ja "Cody" näiteks. Panin live-esituse siia, ühtki ametlikku videot plaadilt ei leidnud. 

7. Filter - For The Beaten

Rock, industrial. Filtril on paar super lugu, ülejäänust ma väga ei hooli. See lugu, mis üsna aasta lõpus ilmus, on kindlasti üks parimaid. Totaalne bänger kui nii öeldakse. Võimas riff, võimas vokaal, võimas refrään. Üks aasta suurimaid üllatusi, raudselt.

8. Liam Gallagher  - Everything's Electric

Rock, britpop. Ootasin Liami uuelt plaadilt enamat, aga no vähemalt ühe väga hea loo sain. Tema soolokarjääri juures meeldis mulle esimene plaat siiski enim. 

9.  Post Malone - Love/Hate Letter to Alcohol ft. Fleet Foxes

Pop, trap. Posty uuelt albumilt ootasin ka enamat. See lugu on hea ja "Euthanasia" ka. Panen taas laivesituse, kuna videot pole. Pagan, laivis kõlab Posty hääl ikka jube imelikult, samas kui ta rockilugusid on teinud, siis ei kõla - miks tal niimoodi kiunuda vaja on üldse, kui hääl ei võta? 

10. GWAR - Ratcatcher

Heavy metal. Gwarist teadsin ma varem ainult seda, et riietuvad kollideks ja loobivad rahvast sperma ja verega, aga kuulanud neid ma vist polnudki, liiga multikabänd tundus olevat, aga see lugu on täiega kaasahaarav. "I´ve got your children in my basement!"  - hea lugu, mida avalikus kohas ümiseda. 

Teine osa siin.










Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar