teisipäev, veebruar 02, 2010

Täna olen laisk

1. Kas sa said nime kellegi järgi?
Vist oli lugu sellest, et mu ema teadis kedagi toredat inimest nimega Lilit, kel olevat olnud minunimeline tütar, aga see võib jälle üks valemälestus olla.

2. Millal viimati nutsid?
Siis kui lugesin seda raamatut...Ma tean, ma olen hale. Ega ma isegi mäleta, mis mind just nutma ajas. Haiti orbudest, haruldase haigusega Varvarast ja Tartu lastekodudest lugedes tuleb ka pisar silma.


3. Kas sulle meeldib su käekiri?

Mul on neid mitut varianti ja need ilusamad meeldivad küll.


4. Mis on su lemmik lõunasöök?

Mulle üldse meeldib süüa. Aga lõuna jääb tavaliselt just selleks kõige hädisemaks söögikorraks. Kunagi Tnl-s elades sai söömas käia Pärnu mnt-l asunud Kathmandu Hilli restoranis, vot need olid üle kõige lõunad...


5. Kas sul on lapsi?

Jah, 1 tütar.

6. Kui sa oleksid teine inimene, kas oleksid endaga sõber?
Kui ma oleksin idioot, siis mitte.

7. Kas oled tihti sarkastiline?
Ei, ma vaatan elu ainult läbi roosade prillide ja naeratan kõigile. Kalli-kalli ja päikest teile! Ehk siis olen optimistlik aktivist nagu üks kunagi arvas.

8. Kas su kurgumandlid on eemaldatud?
Ei, aga on noolitud küll neid.

9. Kas sooritaksid benji-hüppe?
Kunagi kangesti tahtsin aga kuna ma olen sündinud koba, siis alla ma võib-olla sealt isegi tuleksin aga kindlasti tõmbaks ma ennast enne kuskilt ära või takerduks kuhugi kinni vms mulle ainuomast. Seega, vanas eas pigem mitte.


10. Millised on su lemmikmaisihelbed?

Ei söö selliseid mõttetuid asju, mis maitset ei oma ja kõhtu ei täida. Keegi päriselt ka neid hommikuks sööb?

11. Kas seod paelad lahti, kui jalatsid ära võtad?
Jah. Rõve on ju muidu.

12. Kas pead end tugevaks?
Füüsiliselt või? Vastupidi. Juba kooliajal tõdesid ülikoolist saadetud praktikandid-lastemõõtjad (ei olnud lasteärikate jõuk), et mina olengi kõige nõrgem. A raisk, kus tahaks tugev olla. Nagu Buffy. Kui ma veel ühistransporti tarvitasin siis tekkis sageli momente, kus oleks tahtnud jõudu kasutada.


13. Milline on su lemmikjäätis?

Piparmündi.

14. Mida märkad inimese juures esimesena?
Ilmselt nägu.

15. Roosa või punane?
Roosa ikka roosa :)

16. Mis sulle enda juures kõige vähem meeldib?
Minu teine mina. Haigused.

17. Mida igatsed kõige rohkem?
Et asjad paika loksuksid.

18. Millise asja ostsid endale viimati?
Kindad. Fancy Fanny Kaubamajast 159.- Partnerkaardiga 151 midagi. Vast peavad kevadeni vastu. Ma muidu ei julge tavaliselt nii kalleid kindaid ostagi, sest kaotan neid pidevalt vasakule ja paremale.

19. Mida hetkel igatsed?
Nii argine hetk, et igatsusele ruumi ei jää. Kerge kevadeigatsus hakkab ehk saabuma.

20. Mida viimati sõid?
Pühapäeval sünnipäevalt kaasasaadud plaadikooki. Enne seda sõin piparkooke, mis aegusid jaanuari lõpuga aga vähemalt sain need muidu 54 krooni maksnud glasuuritud piparkoogid lõpuks 24 krooniga kätte :P

21. Mida hetkel kuulad?
Ainult arvuti undamist. Viimane lugu, mis mängis oli muidu L7 - Talk Box.

22. Kui oleksid rasvakriit, siis mis oleks sinu värv?
Spontaanselt punane.

23. Lemmiklõhn?
Kannikesed. Piibelehed. Tita nahk. Meri. Niidetud muru. Solaarium. Söögilõhnad. Kohv. Diori Hypnotic Poison. Kenzo Le Monde Est Beau.


24. Kellega telefonis viimati rääkisid?

Emaga. Töökaaslasel oli vaja diagnoosi lahti seletada.


25. Parim spordiala, mida telekast jälgida?

Jalgpall, suusatamine, poks...üldiselt ei fänna eriti.

26. Su juuksevärv?
Tumepruun. On olnud plaatinablondist süsimustani. Hetkel tundub enda oma kõige parem, aga ütle seda 16-aastasele :)

27. Su silmade värv?
Sinine.

28. Kas kannad kontaktläätsi?
Ei. Pole kasu neist. Kunagi sunniti kandma prille aga hiljem tuli välja, et ka neist ei ole kasu, sest üks mu silm lõpetas arenemise juba emakõhus ja mingi pingutamine teda tagasi ei too. Jube oli kannatada tädide kaastundlikke pilke, kui lapp ühe silma ees, bussi astusin.

29. Lemmiktoit?
Sushi. Aasia toidud. Itaalia köök. šašlõkk (lambast ja korralikult tehtud).


30. Kas õudusfilm või film õnneliku lõpuga?

Õudukaid ei vaata üldse liiga hea kujutlusvõime tõttu. Õnnelik lõpp siis.

31. Mis filmi viimati vaatasid?
Pole nii ammu midagi vaadanud...Kinos vist suisa "Vääritud tõprad". Muidu uus Eesti eksistentsialistlik lühifilm "Mis sul viga on?".

32. Mis värvi pluusi hetkel kannad?
Punast 98 aasta Pori Jazzi t-särki. Seisis 12 aastat enne kapis kui selga sai ja teie tibid ärge aasige midagi, et "kõik riided, mida te aasta aega pole kandnud, võite ära visata, sest te ei kanna neid enam kunagi" Phäh.


33. Suvi või talv?

Ikka suvi. Talv on üks pidev ülemiste hingamisteede põletik.


34. Kallistused või suudlused?

Enamikult mitte kumbagi, palun!

35. Lemmikmagustoit?
Ei söö eriti magusat vt küsimus, mida sõid viimati. Koogel-moogel oli kunagi väga hea, enne seda kui avastati salmonella. Aga see võib-olla seostub selle lapsepõlve sinise taeva ja rohelise rohuga, sest ma pole koogel-moogelit vast 20 aastat söönud :)


36. Mis raamatut hetkel loed?

Jan Kausi "Hetk"


37. Mida su hiirematt kujutab?

Läpakal seda ei ole, teisel arvuti on mingi kolmnurkne arvutipoe logoga.

38. Mida viimati telekast vaatasid?
Muusikavideoid. Eile õhtul vaatasin "Meeleheitel koduperenaisi", mis on ainuke asi peale videote, mida ma veel telekast vaatan.

39. Lemmikheli?
See piiks, mida uks teeb kui keegi siseneb. (Hale, hale) Lapse naer. Lainete loksumine. Basseini hääled.

40. Rolling Stones või The Beatles?
Rollingud.

41. Mis on kõige kaugem riik, kus oled puhkamas käinud?
Geograafilises mõttes Hispaania ehk siis Hispaania alla kuuluvad Kanaari saared.

42. Kas sul on mõni eriline oskus või anne?
Kunagi oli. Raiskasin ära. Ei pööranud tähelepanu.
Käsi oskan painutada nii, et kõrvaltvaatajad tavaliselt kiunuma hakkavad ja ühe pöidlaga tõmmelda.

43. Kus sa sündisid?
Tartus Toomemäel.

44. Mitu istessetõusu suudad kahe minuti jooksul teha?
Ei tea, nii pikalt ei suudakski.

45. Millal tutvusid viimati uue inimesega?
Ei ole üldse tutvuja tüüp. Viimati vist tutvusin uue töökaaslasega. Niisama väljas käies pole kunagi kellegagi tutvunud. (Sul on ju nii uhke nägu ees, arvab vanaema selle kohta, miks keegi minuga tutvuda ei taha...)

46.Ütle üks blogija, kellega kohtuksid reaalelus?
Mhhh...Ma olen nii häbelik. Niisama kohtuda poleks ju mõtet, mõnda inimest võiks tunda küll.

47. Üks blogija, kelle blogi võiks avaldada raamatuna ja sa ostaksid?
Ma ei osta raamatuid, sest loen neid tavaliselt vaid korra ja seega pean paremaks laenutada. Aga loen ma enam-vähem kõike, seega lasku aga käia ja ma ilmselt uudishimust laenutaks küll.

48.Kes oleksid järgmises elus, kas mees või naine?
Ma praegugi nii pool siit pool sealt. Mees tahaks vist ikka olla.

49.Kui ei saa taaskehastuda inimesena, siis kellena?
Kellena eeldab, et mingi elusorganismina vist. No ei tahaks. Inimesed ikka kohtlevad enamikku neist päris koledasti ja ka ülejäänud vaba loodus on üks pidev lahinguväli.

50.Kelle ankeete lugeda soovid, ütle vähemalt kümme nime?
Jaajah. Nagu mul üldse oleks nii palju tuttavaid. Need - saada edasi ja su võiduvõimalused suurenevad-ankeedid saadan ka alati enda vari-emailikontodele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar