neljapäev, aprill 02, 2015

Nalja kah naljakuu puhul

Loomulikult päev hiljem, aga siiski:

Mini suundub esiku poole, käes vana katkine jõuluehe ja tühjaks saanud kätepaberi rull.
Mina: "Kuhu sa selle rämpsuga lähed?"
Mini: "Phhh - homme on ju neljapäev - lasteaias on mänguasjapäev!"

Kes usub, et mu lapsel on lihtsalt tugev meisterdamisgeen sees (kust ta selle sai? äkki oli mul ka enne kooli "loovus"ainete sekkumist?), mitte et meie rahaline olukord/tõekspidamised/usk ei luba talle normaalseid mänguasju osta?

*********************************************************************************
Nali nr 2 alapealkirjaga "Ema teab kõike":

Mini lahendab lastele mõeldud piltristsõna.
Mini: "Kes see tädi on?"
L. vaatab, uurib: "Ei tea, mingi imelik mehe näoga tädi..."
Sisenen mina: "Andke siia, näita! Phhh - see on ju Vaido Neigaus!"

Kui te ei tea, kes on Vaido Neigaus, vaadake sõna "staarmetroseksuaal" alt, kui te ei ole sellist sõna aga kunagi kuulnud, siis hoidke end lasteristsõnadest eemale.

*********************************************************************************
Eilse päeva parima nalja autoriks on aga taaskord tundmatu netikommentaator:

1. aprilli probleem pole selles, et kõik teevad nalja, vaid selles, et nalja üritavad teha inimesed, kes teevad seda kord aastas.

Andsin ka mina oma panuse.

4 kommentaari:

  1. "Kes usub, et mu lapsel on lihtsalt tugev meisterdamisgeen sees"

    - kõik, kellel on omal lapsed?

    Ma pean kempsupaber rulli "jääke" salaja ära viskama. Sest muidu võtavad lapsed selle koost lahti (ühest rullist saab kaks väga kena rombikujulist papitükki), värvivad ära, teevad märjaks ja panevad vannitoa pesurestile kuivama. Õnneks ei taipa külalised seost värvitud rombide ja kempsurullide vahel...

    VastaKustuta
  2. Ma olen küll täitsa kuulnud lastest, kes päris-mänguasju sihtotstarbeliselt kasutavad. Üksainus mänguasjapäev seati ka sisse seetõttu, et osa lapsi tahtis iga päev kaasa võtta oma a la 200 tükist koosnevat Lego. Üks isa ütles, et tema on kohe õnnelik, et lasteaiast selline käsk tuli, muidu oleks pidanud ta ise keelama hakkama ja see tundus talle vist kuidagi loomuvastane olevat.

    VastaKustuta
  3. Ja mida sa neist wc-paberirullidest ikka häbened? Meil on neist rullidest tehtud lehm, lammas, tuuleveski ja paar rahvariides neiut suures toas kaminasimsil :)

    VastaKustuta
  4. Ise sa alustasid häbenemist :)

    VastaKustuta