neljapäev, juuli 16, 2015

Imeilus tüdruk - Ime, ilus tüdruk!

Vabandust, et ma nüüd siin nii tihti postitan, aga hapukurgihooajal tuleb seda s***a meie meediast ikka nagu Vändrast saelaudu ja millest muust siis kirjutada kui sellest, mis vihale ajab.
Seda olete juba näinud või?

Ja ärge tulge mulle ütlema, et "jagasid, järelikult reklaam töötas!" Ma kustutasin teiesuguste pärast siit need firmarekvisiidid ka ära, sest muidu äkki kellelegi jääb see ettevõte veel meelde. Mulle jääb loodetavasti meelde, et ma neilt mingit teenust kunagi ei telliks. Õnneks olen ma niikuinii nii vaene, et pean oma kommid ja pinnad ise puhtaks lakkuma. Ma ei oskagi sellele "aga sa läksid ju ise ka trikiga kaasa"- argumendile miskit muud vastuseks kosta kui et tähelepanu pööramine ei ole päris sama asi, mis kaasa minemine. Kui sellistele asjadele tähelepanu ei pöörataks, jääks mulje, et nii ongi normaalne.
Krt, ma tahaks neid vendi näha seal ruumis kui reklaamifirma selle reklaami ettevõtte esindajatele maha müüs. Huvitav, kas mõni naine võis ka seal otsustajaks olla? Tahaks kohe nende inimeste mõttekäiku must-valgel jälgida.
Aga jah, reklaami edasi jaganud inimeste seintelt võis muidugi lugeda kommentaare stiilis "naljast ei saa aru vä?" No ei ole enam naljakas. Teadlased ütlevad ka nii.

6 kommentaari:

  1. Huvitav, kas saaks norida ka "teie pinnad" vs nt "teie elamispinnad" kohal :D

    VastaKustuta
  2. Kõige kurvem on see, et ma üldse ei imestaks, kui seal otsustajate laua taga mõni naine istus. Selline püüdlik tegelane, kes lootis teha reklaami, mis kindlasti (!) meestele meeldiks. Kuigi minu arust on need ajad, mil nii labased reklaamid meestele kuidagi eriliselt hästi peale läksid, mööda saanud. Seksi tuleb niikuinii uksest ja aknast, seega headelt ja meeldejäävatelt reklaamidelt ootavad nemadki midagi enamat.

    VastaKustuta
  3. Miks te arvate, et labased reklaamid enam ei müü?

    Meie enda tuttavad saavad iga aastaga vanemaks ja ehk ka targemaks. Sellest võib tekkida petlik tunne, et kogu ühiskond tervikuna küpseb ja areneb. Aga ei, muutub ainult mull meie ümber. Labasus on ja jääb ja massiteenuste reklaam pendeldabki lubatud võtete või suhtumise piiri peal.

    VastaKustuta
  4. Noh, see on jälle teemale, millele on võimatu vastust anda. Kui keegi istuks sajandeid kuskil pilve peal, ehk siis ta saaks öelda, kas inimühiskond tervikuna on üldse kuhugipoole arenenud või mitte. Mul on ka sageli tunne, et ega väga ei ole. Samas mingid üldised arengud on ju toimunud n ei pea me enam orje, osades kultuurides peetakse naist täitsa inimeseks jne. Mis ei tähenda muidugi seda, et inimloomus ise alati muutunud oleks, meile on lihtsalt õpetatud, et nii ei sobi. Ses suhtes äkki annaks seda labasusearmastust ka veidi vähendada. Et las oleme hingelt labased, aga vähemalt plakatil seda ei eksponeeri?

    VastaKustuta
  5. Ma arvan, et reklaamitegijaid süüdistada on ennatlik (kuigi jah, alati saab tööst keelduda). Tavaliselt on selliste otsuste taga ettevõtte juhid- omanikud. Nad teavad reeglina väga täpselt milline reklaam peab olema ja on valmis selle lausa ette joonistama.
    Välimus võib /ja on petlik, aga sellest mehest usun ma seda küll:)

    Kunagi, kui ajaline distants on pikem, kirjutan ma oma elust väga toredaid lugusid, kuidas omanikud, nende naised, ämmad ja sõbrad on aidanud ettevõtet müüa....

    VastaKustuta
  6. Ma ei ole jah nii hästi kursis selle protsessiga ning olen kujutanud millegipärast ette, et dikteerijaks on reklaamifirma, tegelikult muidugi loogiline, et ettevõttel on endal nägemus olemas. Seda enam õudne töö see reklaamindus mulle tundub - vaadates suurt osa olemasolevaid reklaame, siis appi, milliste õudsete inimestega reklaamitegijatel tegemist teha tuleb! :P

    VastaKustuta