esmaspäev, august 29, 2022

Tule, taevas, appi!

 Pealtkuuldud raamatukogus.

"Teate, ma pole siin juba aastaid käinud, ei tea, kas mu konto on veel alles ja saan laenutada?"

Teenindaja vaatab arvutist: "Ei, kahjuks teil ei ole kontot."

"Aga kuidas ma laenutada saan?"

Teenindaja selgitab.

"Oeh, mul ei ole üldse aega selleks, aga mul sündis äsja lapselaps ja mul oleks hädasti ühte raamatut tarvis..." /Mina mõtlen esimese hooga, et raudselt tahab Spocki/

"Nii, millist raamatut teil vaja oleks?"

"Päikesemärgid!"

No loodame ikka, et sai veel viimase Lõvi nagu mina, sest need Neitsid on ikka rämedad kontrollifriigid...

1 kommentaar:

  1. Haleluuja, halleluuja viimane lõvipilet. Vähemalt loogiline, kui Neitsiks sünnid siis kindlasti oled pedant valmis ilma igasugu järeleandmiseta, Lõvi on selline ikooniline vapiloom kellest ei tohi midagi halvasti rääkida. Kuula Kuku raadiot kuidas terved vitamiine täis raadiohääled profid Ukrainast jauravad, saad vähemalt lainet vahetada. Taevas ei tule kutsuses appi. :)

    VastaKustuta