kolmapäev, veebruar 22, 2006

Rebasekraed

Täna ma nägin ühe pildi peal tädi rebasekraega. Varem olid surnud rebased rohkem moes aga veel hiljuti nägin ka tänaval üht sellist. Ma vaatasin seda tädi kurja pilguga. Lapsepõlvest mäletan, et mu vanaemal oli ka rebasekrae. See oli katsumisel väga pehme, kuid siiski kuidagi õõvastav oli vaadata looma klaaskuulidega asendatud silmi. Misjaoks inimesed ennast laipadega ehivad? Ma saan veel aru, et loomanahast tehakse kasukaid (kuigi ma seda ei poolda), aga peaga laibad??? Või on minu maitsemeelel midagi viga? Aasta maitselagedama aksessuaari auhinna saab aga vaieldamatult sini-valge Viru Valge pearätik. Eriti armas on, kui vanemad seda oma lastele pähe sokutavad.

1 kommentaar:

  1. Minu vanaemal oli ka rebasekrae ja oleks ilmselt aktiivses kasutuses siiamaani, kui mu koer poleks aastaid tagasi tollel rebasel need klaasist silmad peast välja närinud. Ju ta arvas samamoodi, et rõve laip ripub esikus ja võttis olukorra parandamiseks midagi ette...

    VastaKustuta