neljapäev, juuli 19, 2018

Suviseid tähelepanekuid

Vahele ka kaubanduslikke teadaandeid. Kui Te just praegu tunnete, et vajate hädasti mõnd karvast kampsunit või tepitud jopet, siis seadke aga sammud lähima kaupluse poole. Kõik eelnimetatu ootab teid riiulites virnas. Ma nimelt läksin otsima üht õhulist hõlsti, aga seesuguseid riidetükke mulle kampsikute ja mantlite vahelt silma ei hakanud, ikka ainult säärased hilbud, millele pelgalt pealevaatamisest kuumarabanduse võis saada. Oletagem, et ma olin ehk lihtsalt liiga aeglane ja õrnad hõlstid rabati enne kiiremate poolt ära, aga pigem on mul karvane kahtlus, et need on poodidest teadlikult eemaldatud, et "teha ruumi sügishooaja kaubale". Mul on nimelt igal aastal augustis puhkus ja aega laialt, et eelseisvaks puhkuseks vajalikud suveriided leida, kuid enamasti on see võimatuks osutunud, sest kaubanduses on august selgelt sügiskuu - koolilaat ja kummikud. Ma lihtsalt ei eeldanud, et see jama juba juulis pihta hakkab.

Teisalt, kui üritasin kunagi aprilli lõpus bikiine leida (sest inimesed käivad reisil ja üllatus-üllatus, leidub maid kuhu said antud hoiule mu armutõotused kus suvi saabub muul ajal kui meil) ja siis pööritasid müüjad mulle silmi, et "praegu küll veel mingit valikut ei ole". Millal see valik siis on? Kahel kuul aastas ainult? Sama teema on näiteks talvel lahtise kinga otsimisega, mis näiteks kontoris või koolis sisejalatsina loogiline oleks - ei, pole ette nähtud talvisel ajal.

Kui juba kontorielu mainitud sai, siis selgus juuli alguses, et ilmselt saan ma kontorisse tagasi alles septembris, sest muidu jäävad lapsukesed järelvalveta. Teen kodus tööd senini. Ei olnud eriti vaimustav väljavaade, aga mis teha. Ma olen lihtsalt nii palju kodus töötanud, et pigem tõmbab rahva hulka. Siis selgus, et nagu traditsiooniks saanud, ütles kontoris ventilatsioonisüsteem üles. Eelmine aasta läks konditsioneer läbi, ootasime vajalikku juppi sügiseni, see aasta vendi mootor, õhk ei liigu üldse, alati juhtub see suvise kuumalaine ajal. Hõõrusin käsi - kodus saan vähemalt aknad lahti teha. Kohe peale seda sain teada, et lapsed siiski leiavad mõneks ajaks silmapealhoidja - kobigu ma aga kontorisse (ok, keegi ei käskinud, aga ma siiski eelistasin kodusele palavusele seltskondlikku õhupuudust kontoris). Ehk siis enamasti sa saad, mida soovid, aga mitte päris siis ja nõnda, nagu sa soovid. Vana tõde, muidugi.

1 kommentaar:

  1. kaltsukates on hooajakaubaga palju parem lugu.

    VastaKustuta