neljapäev, oktoober 28, 2010

Ööklubi?

Eelmisel reedel kutsuti mind ööklubisse. Mulle need kohad ei istu, sest kunagi ei saa seal end vabalt tunda - iga hetk võib keegi sinuga rääkima tulla ja see vestlus on enamasti tüütu ja piinlik ("oi tere nukuke! kas sa tantsida tahad? kus koolis sa käid?"). Ma ei saa kunagi aru, kas a) see kooliteema on sihilik kompliment b) kõik minuga rääkima tulijad on esmakursuslased c) kõik minuga rääkima tulijad on kole purjus d) see on lihtsalt Tartust tingitud teema. Igatahes üritatakse seejärel sind tantsima vedada, mis on veel piinlikum, sest pead võõra inimese vastas seistes imelikke liigutusi tegema ja üritama talle otsa mitte vaadata, sest a) muidu ta võib sellest midagi järeldama hakata b) ta võib üritada midagi öelda aga sa ei kuule niikuinii, mille tõttu a) sa pead talle lollakalt naeratama b) sa pead talle lähemale nihkuma, mis omakorda võib temas valesid järeldusi tekitada. Normaalseid mehi ma veel ööklubides kohanud ei ole (või vähemalt pole ükski minu vastu huvi tundnud), seega variant, et ma tõesti inimesest huvitatud oleksin, jääb ära. Ööklubisse võib minna suure kambaga, sest siis sind enamasti ei tülitata aga sõbrannaga kahekesi minnes on jama garanteeritud. Tantsimine pole mind kunagi tõmmanud (kord ütles üks sõber mu elukaaslasele, et millal sa oma naise viimati tantsima viisid, mul vist lendas jooki ninast selle naljaka küsimuse peale), joogid on klubides üle mõistuse kallid, süüa ei anta ja rääkimiseks on muusika liiga vali - ei mina saa nende fenomenist aru.
Ja see kõik on siis kui sa klubisse jõuad. Kõige hullem on see, et klubid ju avatakse tänapäeval kell 23. Vanasti, kui mina veel noor olin ja tihedamini klubidesse sattusin, avati veel kell 22 - ja alati olin siis mina seal esimese kümne külastaja hulgas. Miks? Mul on öösiti uneaeg. Ma ei kujuta ette, et ma peaksin kusagil passima kella 23-ni, et peole minna. Kodus olles on selle aja peale ammu uni peale tulnud (isegi kui on jooke ja külalisi), pubis olles ei ole jälle põhjust kuhugi edasi minna. Pubis saab ju rääkida, keegi ei roni tavaliselt luba küsimata sinu lauda, süüa saab ning ainsaks kohustuseks on (mõnes kohas pole seegi) jookide tellimine. Pubis ma võin istuda ka uneajal, sest enamasti on seltskond vana ja hea. Klubis on põnev ilmselt neil, kes uutest tutvustest (kvaliteedist hoolimata) rõõmu tunnevad.
Tegelikult meeldib mulle kõige rohkem kontsertidel käia. Ajad sõbraga enne eeskava algust juttu, hiljem kuulad esineja ära ja saad koju magama minna. Vanasti oli ka ööklubides rohkem kontserte kuigi nende miinuseks oli see, et esineja astus lavale öösel kell 1. Kui ma lähen peole mingit esinejat kuulama, siis ei ole mu meelest normaalne, et pean enne mitu tundi kohale kassat tegema.
Ma ei ole ööinimene, alla 10 tunni und ööpäevas on minu jaoks suht keeruline. Tänu lapsele olen nüüd rohkem hommikuinimene aga ülikooliajal üritasin endale ikka sellised loengud valida, mis algasid minimaalselt 12 ja lõppesid maksimaalselt 18. Mulle lihtsalt meeldib magada. Ja eelmisel reedel ma klubisse ei läinudki.

2 kommentaari:

  1. Mina olen 66klubi-inimene. Mulle meeldib k2ia. Juba 10 aastat (okei, 9) on meeldinud. Ma k2in seal, sest mulle meeldib tantsida. Kui mulle tantsida ei meeldiks, siis ma ka ei k2iks. Ma ei k2i seal tutvusi soetamas ja yldse ei viitsi kuskile baari istuma minna selleks, et mingid t6rl6mmid r22kima tuleks. Tore on tantsu lyya, sest see l6dvestab. Noh, mis nad ytlevadki...et lased auru v2lja. Kui keegi r22kima on tulnud (Eestis), siis saab kas mehi m6nitada v6i niisama lolli m2ngida, et nalja saaks. Mina ja mu s6branna oleme lihtsalt kurjad inimesed. N2iteks kunagi k2isime Atlantises ja mu s6branna teeskles, et ta on k6rvav2rdjas - mingi mees tuli r22kima ja siis ta kysis iga asja peale: mida? Kuni mees l6puks ei viitsinud j2nnata ja l2ks minema. Meil nalja kui palju. Kui keegi hakkab n2rvidele k2ima, saab alati alustada peletusvestlust "mida arvad Eesti poliitika hetkeseisust?". Selle peale tavaliselt lidutakse minema. V6i ka s6im aitab. N2iteks: "Kes sind meie lauda kutsus? Ma ei m2leta, et oleksin seda teinud." Ja siis teed kurja n2gu ka :) T66tab alati.

    Paha inimene

    VastaKustuta
  2. Eks ma olen ka neid nippe kasutanud aga vahel on mõni inimene väga pahaseks saanud ja siis on endal hirm hakanud, et võid kuskil nurga taga peksa saada. Olukord oleks parem kui mul mõni samasugune bitchist sõbranna võtta oleks aga sageli on tulnud ette, et sõbranna imestab, et miks ma küll siuke pipar olen....

    VastaKustuta