teisipäev, märts 08, 2011

Ainult hala

Ma tean, et teiste kannatuste lugemisest endal eriti parem ei hakka seega pean ikka ise ka halama. Ehk siis selle aasta sees kolmas Botoxi-kuur. Vanarahval oli ikka õigus kui nad ütlesid, et nii nagu vana-aasta õhtu, möödub suuremalt jaolt kogu järgmine aasta. Blogipostituste järgi oli selle aasta esimene haigestumine aastavahetusel, teine jaanuari lõpus, kolmandaks tuli veebruari lõpus see lõhna- ja maitsetundmatus (opile praeguse seisuga ei lähe kuna meeled tulid ravimite mõjul tagasi, praeguse nohuni siis) ning nüüd, märtsi alguses, on kohal neljas tatilaine koos peavalu js rögiseva köhaga. Nädal mõnusat "puhkust" koos lapsega kodus, sest tema sai nädalavahetusel keskkõrvapõletikuga maha, mis küll tänu antibiootikumidele taandus aga mida peab veel nädal otsa ravima. Mitte et ma praegu ise töövõimeline oleksin. Mind ei saa enam hästi ravida ka, sest enamikke rohtusid ei või nii tihti tarvitada: oht superinfektsiooni tekkeks. Kas mul mitte juba ei ole midagi sellelaadset?
Ma ei teagi, mis see saadanast on: lasteaia kohta lugesin paar kuud tagasi, et aastas 10 viirust on ok ja ahmisin selle peale õhku, nüüd tuleb tunnistada, et see arv saab ilmselt ületatud. Ma lihtsalt ei suuda uskuda, et see kõik normaalne on. Miks need haigused ka mulle kohe külge hakkavad? Varem pole immuunsusega selliseid probleeme olnud. Hakka või uskuma, et kõik on mu enda mõtlemise viga ja lihtsalt olengi nii halb inime olnud, et tõmban saasta ligi. Mine pane kirikusse küünal, õpi mediteerima, paastu (ma põhimõtteliselt seda teengi, sest mingit isu küll ei ole), joo taimeleotisi, kutsu pendlimees appi - kas need ongi mu järelejäänud võimalused? Ma olen juba nii meeleheitel, et ei tea, millist esmaseks valida.
Kool on ka haiguste nahka läinud. Eelmisel nädalal pidin lapse tõttu puuduma ja täna ei kujuta ka eriti ette, kust selle jõu võtan, et viimasesse loengusse kohale minna. Jah, tervis on elus kõige tähtsam nagu vanainimesed teavad rääkida.
Kevadet ei paista mitte kuskilt. Ja needsamad vanainimesed märgivad ka seda, et aprillis olla need kõige salalikumad ilmad, mis kõige kergemini haigusi esile kutsuvad, jääme ootele, mis muud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar