teisipäev, veebruar 15, 2022

Mis edasi sai?

Edasi võttis asi hoopis ootamatu pöörde - nimelt hakkas mul ilgelt halb. No vähemalt minu standardite kohaselt, milleks on igasuguste viiruste puhul eelkõige vaid räme nohu. Igatahes õhtul tekkisid külmavärinad, kogu keha valutas, ööseks hakkas pea ka veel lisaks. Kella kahe ajal pigistasin suisa 37,1 palaviku välja, kui kraadiklaasi pikalt all hoidsin. Nohu ega köha ei ole, teised pere positiivsed trillerdavad niisama ringi, Mini püsib üldse negatiivsena. 

Teooria - ma sain kaks laksu korraga, nii selle viiruse, mis teistel nädal tagasi oli, kui ka koroona. PCR testile ma ei kipu, aga see pidavat sageli näitama, et inimestel on korraga nii Covid kui RS-viirus. Praegu olen tablettide all, saab hakkama. Haiguslehte pole ma praegusel töökohal olles iialgi võtnud, kuigi täna oli küll olukord, et magamata öö tõttu pidin keset tööd magama keerama. Praegu on õnneks sellised imelised ilmad ka, et ei kipu väga õue luid murdma.

Nagu Murphy ikka, helistati just hambakliinikust, et homseks oleks aega pakkuda. Kes teab, siis ma FB-s šokeerusin, kui Unimed pakkus, et saavad laste ortodondile järjekorra panna viie aasta pärast. TÜ Kliinikumis ei saa üldse löögile, sest nemad nii pikalt graafikuid ette ei tee ja järjekordi ei moodusta. Ühes väiksemas kliinikus, mida mulle soovitati, olevat järjekorrad siiski kõigest aasta või pool, seega kui nad juba nii kohe aega said pakkuda, ehk saavad hiljem veel. 

E-poest toidu tellimisest pidin ka kirjutama. Esimese korraga võis küll rahule jääda. Ainult banaanid olid puudu ja nende eest sai raha tagasi. Ilmselt neid ei anna muuga väga asendada ka, kuigi ma oleks vabalt võinud näiteks õunad võtta. Tomatid olid ilusad. Üldse oli kogu kaup äärmiselt värske, palju värskem kui kohalikust Maximast letist võttes. Koti peal oli miski kleeps +6 ka, äkki oligi, et säilimistähtaeg peab vähemalt kuue päeva kaugusel olema? Nii värsket leiba-saia leiab letist harva. Kingituseks oli Geisha šokolaad ka pandud ja kojutoomine oli tasuta. Ma ei tea, miks. Kirjas on, et tasuta alates 49.-, aga me nii palju ei tellinud.  Mõtlesime, et äkki miski esmatellija luksus, aga kui uuesti sisse logisime, näitas ikka, et saaks tasuta tellida.

6 kommentaari:

  1. Anna mulle see ortodondi aeg! Mis maksab?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul lasteortodondi konsultatsioon, hinda ei tea, aga ilmselt nad juba leidnud kellegi. Denslux muidu.

      Kustuta
  2. Seni kui postitusi tuleb väga hull ei saa olla. Selle nohu koha pealt ma ei saanud hästi aru: paha olla = räme nohu, järgmine lause, nohu pole?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tahtsin öelda, et tavaliselt mul on igasuguste viirustega ainult räme nohu, praegu ei ole nohu üldse, on niisama nõme.

      Kustuta
    2. Selle koroonaga kisub mul juba paranoiliseks. Täna peale jooksu oli väsinud ja haiglane tunne: nägu õhetas, külm olla ja nina tatine. Tööle sõites kippus paremaks minema, test muidugi ukse peal jälle negatiivne. Ei tea enam mida arvata - kusagil on error aga kus🤔

      Kustuta