neljapäev, detsember 29, 2022

Oodake, üks asi veel!

Ehk miks aastalõpukokkuvõtted eksivad - mul on alati mõned kusagilt kõrva jäänud albumid kuulamisjärge ootamas. Kuulamisel ja kuulamisel on vahe, esmakordselt kuulates tuleb rohkem süveneda, seega selleks tuleb leida õige aeg, no ja mõnikord mõned plaadid ootavad pikemalt. Ausalt öeldes on mul eelarvamused ka - ah, las ootab, ilmselt see midagi väga erilist ei ole, sest mõne teise plaadi paneks ikkagi kohe käima. Nüüd ma siis avastasingi ühe sellise ootele pandud plaadi, mis figureeris ka kriitikute edetabelis - Bob Vylan  - Bob Vylan Presents The Price Of Life:

Julgelt selle aasta Top10 koht garanteeritud. UK punk/rap/grime. Tundub, et UK-s käärib nii palju, et see on viimasel ajal sünnitanud suure hulga põnevaid bände, mis ei karda sõna võtta olulistel sotsiaalsetel ja poliitilistel teemadel. Bob Vylan näiteks räägib muu hulgas sellest, kui oluline on ligipääs tervislikule toidule ja kuidas odav rämpstoit vaestele on põhimõtteliselt relv nende vastu. Päriselt ka, mu meelest kõige mõjusam argument tervisliku elustiili osas üldse. "Stay healthy in case you need to smash the state is probably the best argument for a healthy lifestyle I've ever heard." - kommentaar Youtubest.

Mu meelest väärib kogu seda kiitust ja UK kõige põnevama ning olulisema uue bändi tiitlit täiega. Ehe, julge, kaasahaarav ja mõtlemapanev.


1 kommentaar:

  1. Aitäh tutvustamast. Tõbise minu jaoks hetkel liiga energiline, aga hiljem kindel Milline Avastus.

    VastaKustuta